tisdag 19 augusti 2008

Gamla ting har charm...

Nu är man tillbaks i verkligheten (börjat jobba alltså) Pust å stön!! Huset är ialla fall snart färdigt målat, och det är skönt, för nu vill man in och små pyssla igen.


Lite fynd från vårt gamla hus, blev pynt i vårt nya badrum. Sambon grävde runt lite i spånet på övervåningen, och fann då en gammal flaska med 4711, och 2 paket Nils Adamsson. En snäll arbetskamrat skänkte mig ytterliggare en flaska 4711, i lite nyare modell än den vi fann. Har nu ställt sakerna på en gammal rakspegel efter min morfar. Fattas nu bara spegelglas i ramen... Gamla ting har verkligen charm...

Här har jag samlat på mig gamla vecko tidningar. Några från min morfar, några som vi funnit i sambons farfars föräldrahem, några har jag fyndat på Tradera. Det blev faktiskt ett mysigt inslag i mitt stora kök. Kram Malin

1 kommentar:

Annika sa...

Ja mysigt är rätta ordet. Både rakspegeln med tillbehör och tidningarna är bedårande!

Kram min vän!