fredag 30 april 2010

sjuka,sjuka,sjuka...

Usch, nu har vi varit sjuka flera veckor. Först blev William jätteförkyld och ont i halsen, när han var på bättringsvägen åkte Melvin på kräksjukan IGEN!!! Nu går både jag och gubben på penicillin, båda har fått halsfluss... Nu bara hoppas jag att barnen klarar sig... Egentligen är ju inget av åkommorna allvarliga och man vet ju att det går över, men man blir såååå trött!!! Under veckan som gick fick även min faster en hjärtinfarkt, allt gick bra, men ändå, man tänker ju på henne. I förrgår ringde min kusin, och berättade att hennes man fått en stroke... Även där verkar allt ha gått bra, men återigen så blir det ju ett liten klump i magen...
Men nåt som är kul: Mamma är nu utskriven från sjukhuset i Karlstad, och kommer att fortsätta sina kontroller i Arvika, och det är ju ett gott tecken. Även om hon har en bit kvar, så har hon kommit en otroligt bra bit på väg, och jag är så oerhört tacksam för att vi kommit förbi det värsta <3

Måste ju bara visa mitt senaste inköp, faktiskt inte till hemmet ;)
En ny sulky till lilleman



Kram

2 kommentarer:

Knartens lillasyster sa...

Usch va tråkigt med all sjukdom. Det känns förfärligt orättvist emellanåt...
Var köpte du vagnen? Vi skulle behöva en sulky nu till sommaren. Vore skönt å slippa den stora otympliga vagnen. Men det är ändå bra å ha en vagn.

Får inte till nån annan avsändare än knarten här, men du förstår troligtvis att det är knartens mamma som skrivit kommentaren..

Malin sa...

Hej!
Jo, det förstår jag :)) Jag ringde runt och kollade lite pris etc och till slut blev det en brio sitty, köpt på babyproffsen i Ch-berg. Köpte även till en suflett, underlättar om man behöver dra över ett regnskydd. Kram