tisdag 7 september 2010

Hösten ♥

Jag tycker väldigt mycket om sommaren, men måste säga att hösten är nog också en tid för mig. Solen är underbar, utan att vara för varm, och man kan på kvällarna krypa ner under filten, och njuta av skymmningen och tända en massa levande ljus...
En del känner ångest när hösten kommer och sommaren går mot sitt slut, men så känner inte jag, det är väl tur att vi är olika ;)) Men när julen är över skulle jag gärna se att det blev vår ganska så direkt, man kan ju inte älska alla årstider, ha,ha,ha...
Det har varit några riktigt fina höstdagar nu, så jag och barnen passade på att följa med Erica och hennes flickor ut i skogen för att leta svamp. Vi fann några stycken till slut, men mina killar gillade fika pausen allra bäst ♥

3 kommentarer:

Annika sa...

Jag håller med dig. Hösten är en tid då allt börjar på nytt igen. Jobb, skolan, fritidsaktiviteter mm. Och är det en fin höst, så är det underbart i trädgård, skog & natur.

Klart att godingarna gillade fikan bäst! Det är grabbarna det!

Kram Annika.

Theresia sa...

Hösten älskar jag oxå ♥ Tempot blir lugnare och man kan njuta av kvällar i soffan :) Kram

Sanna sa...

Gott att höra att man inte är ensam! Underbar årstid... och det där med att elda stearinljus... mmmm...