söndag 20 juli 2008

All denna packning...

I morgon bär det av till Göteborg. Har packat i två dagar. Jag vet inte vad jag packat allt, men herregud, ska ju bara vara borta i 3 dagar. Just nu ser högen med väskor och kassar mer ut som när vi flyttade... Det konstiga är att det mesta verkar vara till mig,hmmm... Sambons del i väskan är inte särskilt stor vare sig det gäller kläder eller hygien artiklar. Märkligt egentligen, för jag vet att han också kommer att ha rena kläder varje dag, och kommer att vara ny duschad och lukta gott. :)
Tur att jag inte kan lägga in bilder för tillfället, för då skulle jag bli tvungen att visa all denna packning... KRAM

2 kommentarer:

Annika sa...

Hihi! Vi packade en timme innan vi skulle åka! Och vi var bort i 6 dagar. Och vi hade massor med rena kläder med hem ; )

Ha det gôtt!
Kram Annika.

Malin sa...

Jaaa, jag vet, men du vet hur jag är, planera,planera,planera... KRAAAM