onsdag 18 november 2009

18 november...

Idag är det 18 november!!! Jag har länge sett fram emot denna dagen. Anledningen är att min mamma idag får sina sista cellgifter :)) Nu väntar visserligen nåra långa veckor av strålningen, men det är ju ändå en härlig milstolpe på vägen mot friskförklaring.
Igår var dessutom mamma här och tittade till lilleman, medans jag putasde de sista fönstrena inför advent. Jag älskar att pynta inför advent och jul. Var på Hem T gårn för att tag sedan och det blev lite nytt pynt igen :)

Den här underbara "pepparkaksformen" köpte jag där


Ifall nån skulle missa att det är jul på Berge, köpte jag nåt att skylta med ;)



Några hjärtan till får jag säkert plats med någonstans... Hmmm... hade ju inga sen tidigare menar jag... eller... hi,hi,hi,hi...



Kram på er

2 kommentarer:

Theresia sa...

Härligt för din mamma :)
Supersnygga saker, pepparkaksmåttet var ju kul och hjärtana var ju gôrsnygga :)
Blir fint till advent och jul det. Kram

Knartens lillasyster sa...

Hälsa din mamma!
Jag har inte varit hos HemTgårn men känner att jag MÅSTE dit före jul...