tisdag 27 oktober 2009

Rid premiär...

Min 4 åring har länge frågat mig om han kan få pröva att rida nån gång, och jag har väl lite tveksamt svarat att det kanske vi kan... Jag är väl inte direkt överfötjust i hästar, tycker att de är STORA!!! Men nu blev det av. Min vän E ordnade så att vi fick komma iväg och rida. Och gissa om Melvin var nöjd :))) Han började på en liten ponny, och vips var han uppe på en stor... Nu har vi gjort premiären, och Melvin frågar redan efter nästa gång :))






Tack Mari för att vi fick komma och provköra dina pållar

4 kommentarer:

Erica sa...

det får vi försöka fixa igen! Klart att han ska rida och vilken duktig mamma han hade med sig!

Malin sa...

Ja, jag övervann en del jag med ;)) Och han var ju faktiskt väldigt duktig. Tack för att vi fick följa med dig!

Annika sa...

Vilken kille! Och du var ju inte så dålig själv! Jag har inte lett en häst nån gång!

Du har en liten utmaning hos mig.
Kram!

ewa sa...

Detta såg jättekul ut! Jag tycker att det kunde få flytta in en liten ponny i ert enorma garage.