fredag 19 februari 2010

Fredag...

Ja, äntligen fredag... Min fredag började inte så jättebra... Besviken över att det snöade ÄNNU mer, hade planerat pulka med barnen, men för mycket snö!!!! Men blev glad igen när jag såg att paketet med mina nya väggfotogen lampor kommit. Packade upp och njöt, de var sååå fina...Tills jag slog i sönder ena glaset :((( JA, ja.. Lite gladare när grannen tittade in på en fika :)) Men ack, när jag skulle sätta fram en kopp till henne, slog jag fatet rätt i bordet, fatet blev ett minne blott...
Så blev min fredag :/

Men jag bestämde mig för att avsluta den bättre, så efter fredags mys med barnen, tappade jag upp ett hett badvatten, tände levandeljus och njöt!!! Nu ska jag krypa upp i soffan med min älskling och se på film!
Trevlig helg på er! Kram Malin

5 kommentarer:

Sanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sanna sa...

MYSIGT!! :)

Theresia sa...

Och ändå är det inte fredagen den
13:de... ;))
En del dagar blir verkligen inte som man tänkt sig men jag tycker du avslutade den riktigt bra :))

Kram

becca sa...

Härligt med ett bad med levand ljus. Förstår att du trivs där i ditt fina badrum.

Ha en bra helg, kram Rebecca.

lisbeth sa...

så gott det ser ut i badet, förstår att du njöt i fulla drag..
kram Lisbeth